Minden egyéb blogfajta

Minden egyéb blogfajta

Provence-Alpes-Côte d'Azur

Reverz Hannibáltól a kék székig, From reverse Hannibal to the blue chairs

2021. augusztus 30. - citromkarika

Kedves olvasó!

Ez a cikk a legutóbbi utazásomról fog szólni, amelyet autóval, meg nem is illetve egyedül is meg nem is tettem meg. Jelenleg felsértett ujjal írom ezt a bejegyzést. A képeket lehet, hogy csak később csatolok mert az eddigiektől eltérően, most nem csak digitális géppel fényképeztem, hanem az utazás előtt néhány nappal vettem egy analóg masinát és azzal is fotóztam.A reverz Hannibal az arra utal, hogy ő a másik írányból kelt át az alpokon.

Dear reader!

This article will be about my travels in France. I cover the distances with and without a car and the same is true for a friend. I will attach the pictures late because I break the habbit (just like Chester Bennington) and I bought an analog camera with me to this journey. And to develop the roll it takes time. The title reverz hannibal means the we crossed the alps to the other direction as Hannibal.

8/13 péntek/ Friday

 

Az egyik barátomnál aludtam mert másnap onnan indultunk a Ford Focusával. Szóval olyan 7 óra magaságában el is indultunk. Viszonylag gyorsan át is értünk Pesterzsébetről Budaörsre ott reggeliztünk egyet és neki vágtunk az útnak. 11:30 körül már át is értünk Szlovéniába ahol majdnem felvettünk 2 stoppost de mivel alig volt hely a kocsiban ezt inkább hanyagoltuk. Az utazás körülményeiről annyit kell tudni, hogy nagyjából 250 km táv megtételével meg kellett állnunk ellenőrizni a  motorolajat mert szereti fogyasztani a kocsi. Az utolsó 100 km-en én vezettem és Vicenza-ban vagy 9 körforgalmon kellett keresztül menjek.  Este 8 fele meg is érkeztünk a Garda-tóhoz a hostelbe, naplemente elött még egyet csobbantunk is. Itt teljesen véletlenül összefutottunk egy félig magyar félig német fiúval. Majd elmentünk vacsorázni egy kis halas büfére találtunk, ahol volt Lagunitas IPA Kaliforniából!! Ezután be mentünk egy kicsit körülnézni és egy bárba kötőtűnk ki,  ahol ittunk egy koktélt én a Negronit próbáltam ki ami, Gin, Campari és Vermuth keveréke ki volt írva, hogy van egy játék is de végül nem játszottunk mert olaszul  volt meg fáradtak voltunk. Majd nyugovóra tértünk.

So the night before we headed to this journey I have spent at my friend's house, because we would go with his car(Ford focus). We started around 7 we ge trought Budapest quite fast. We took breakfast at a shoping mall than we hit the road. A condition about the car the oil has to be checked around every 250 km or so while driven on the highway. Our first stop was at the border to Slovenia where we almost had to hitchhikers but our car was fully packed.I drove the last 100 km and at Vicenze we crosssed at least 9 roundabouts which was quite boring. We arrive at Lake Garda where we swam a bit just before sunset. We accidentaly met a half hungarian- half german guy. We went to a small buffet with a lot of sea food were they had Lagunitas. After that we went to the Island and we ended up in a bar were with some cocktails. I choose Negroni which is Gin, Campari and Vermuth and bitter as hell. There was also a game but we haven't played it because it was in Italian and we were tired so we headed back to the hostel. 

PHOTOS:
https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/247e91c6-2bf5-4514-8b98-0eb50965352f?mode=slideshow

8/14 Szombat/Saturnday

 

Én keltem fel korábban majd olvastam egy kicsit, ami egy nagyon relaxáló dolog tud lenni. Ezek után reggeliztünk és irány a part. 2-3 órát lehettünk ott, de sikerült lepirulnom egy kicsit. Majd tankolni indultunk, de itt előre be kell írni, hogy mennyit szeretnél tankolni és annyit vonnak le a számláról. Ez eltartott olyan 30-40 percig míg találtunk egy olyan kutat, ahol tele lehet tankolni a kocsit. Olyan 8 körülre érkeztünk meg, Torinoba ami kb. 5 óra utat jelent. Utunk során először kukoricával majd rizsföldekkel találkoztunk. A szállasunk a Ford ülései voltak egy parkban. Majd körülnézettünk egy kicsit és ettünk egyértelműen. Egy random beszélgetésbe keveredtem egy társasággal, ahonnan az egyik csávó ajánlott egy bárt. El is indultunk meglátogatni, de benéztük és így egy másik helyre ültünk be, ahol Én egy Ape Reginát ittam ami valamilyen keserű koktél egy kicsi mézzel majd vissza a kocsiban alváshoz. 

So as always I wake up early, than I read a bit which is really a good way to start your day. Than breakfast which was one of the best on the road. After that we haeded to the beach of course, we've been ther just 2 hours but I still got a bit of sunburned. We needed some gasoline to keep going but it is different in Italy because you have to pay the amount you want to buy in advance. Anyway we left around 3 PM and  it took us around 30-40 mins to tank. We Arrive in Turin around 8 during our way there were first corn fields than rice fields. The car was actually parked in a park. We went a bit a sightseeing and for some food. Where I acidentally started a convesation with some italians and they reccomended us a place where we wanted to get a drink but we missed the address. At the end we went to a different place where I drunk an Ape Regina(bee queen) which is a bitter cocktail but there was a hit a honey in it which made it bittesweat. In the end we slept in the car. 

PHOTOS:

https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/515c6a69-5f3d-4633-aeff-e608fd28e20b?mode=slideshow

8/15 Vasárnap/ Sunday

Tehát eljött az utolsó közös napunk is amely olyan 6 óra utat tartogatott volna számunkra. Reggel megint korán keltem, de most belső indíttatásból mert a gyomrom úgy gondolta, végzett az emésztéssel. Ebből az indíttatásból el is mentem ennek meg felelő helyet találni ami nehezen ment de találtam egy már reggel 7-7:30 körül kinyitó kávézót!! Itt meg is reggeliztünk. És olyan volt a város mint aki még csak most kell fel de egész délelőtt, alig találkoztunk emberekkel. Majd elindultunk megkeresni Kossuth Lajos szobrát, mivel az élete nagyrészét itt élte le. A város építészete nekem hasonlított Milánóhoz, Megnéztük a Po folyó partját illetve a kapucinusok hegyét is, Majd ettem ittam egy bicerin-t amit nem számítottam volna, hogy ilyen nagy lesz de igazából kakaó kávéval meg tejjel. Majd indult az Alpok átkelése Avignonba. Eléggé későn olyan fél 12 körül indultunk el de még nem sejtve, hogy nagyon hosszú lesz az út. Briancon Környékén ugyan is kerékpár verseny volt és így legalább másfél órával hosszabb volt az út, meg az autópálya se segített volna. 7 fele oda is értünk Avignonba én fel száltam a TGV-re és 40 perc múlva már Marseilleben voltam. Ahol a főpályaudvar alól csak egy irányba megy a metró de mire rájöttem az is volt vagy fél óra. Így egy megállóval tovább kellet menjek és átszállni a másik irányba lévő metróra. A szállásom egy csendes lakóövezeti részben volt. Majd este ettem egy pizzát. A hely ahol voltam, olyan volt mint a Taxi c. film elején kb. 5 percenként futottak be a futárok és vitték el a portékát.

So it was our last day together. I woke up because my stomach gave me a sign that it is finished with digesting. So I needed to find a  place to do it, which is hard in Italy at 7 in the morning, but luckily I found a place where we later had breakfast too. There was an old guy who described me that he waited for the ambulance hours so he decided to go into the hospital instead. We seearched for a Statue of Kossuth Lajos, a famous hungarian politican general. Than we see the mounthain of the Capuciners, and the river Po. Than I drunk a íbicerin which is basiacally cacao with caffe. Than we went to cross the Alps. Our journey started around 11:30. We were expected to arrive around 6 in Avignon but because there was a bike race at Briancon and to ariive at all was like a never-endig story. We arrive and said good bye around 7 PM than I took the TGV to Marseille. When I arrived at the main station the metro line which I needed was just going into one directon so I needed to go one station in the opposite direction in order to get to my accomandation. The host was really nice than I went grab a pizza than  I went to sleep.

PHOTOS:
https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/9b06b072-25aa-4bdd-8d49-47c46aea4914?mode=slideshow

8/16 Hétfő/ Monday

Reggel bele is vágtam a küldetésembe a nyaralás mellett, ami nem más mint az amerikai csekkeket beváltani. Elindultam a HSBC- bankhoz reggeli után. Azért ezt a bankot választottam mert amikor beszéltem velük akkor azt mondták, hogy megoldható náluk. Egy eléggé puccos környéken található maga a bank. Az ügyintéző azt mondta, hogy mivel csak néhány utalásról lenne szó ezért nem akarnak bankszámlát nyitatni. Próbáltam magamat túl tenni magam rajta és mivel a tengerpart közel volt így ittam ott egy kávét és láttam egy Dávid szobrot. Majd megnéztem a Parc Bordely-t ami egy kastélynak a parkja de van benne botanikus kert is. Valamiért sok volt a galambdúc a parkban. Ez után megnéztem a foci csapat stadionját. Majd visszamentem a szállásra és leraktam a bankos cuccaimat. Ezután elindultam a kikötőbe, ahol valamiért van egy nagy tükör a metró feljáró fölött. Végig sétáltam a hajók mellett egyenesen fel egy mentem a egy kastélyhoz ahonnan látszik az egész város. Majd gondoltam meg nézem a Belle de mai részt, ami egy régi gyártelepből lett művészeti rész. Menetközben megálltam másnapra vonatjegyet venni de mivel készpénzzel szerettem volna ezért a jegypénztárba kellett megtennem ez ami eléggé hosszadalmas volt. Majd azt hittem elhagytam a maszkokat pedig csak a karomon volt. Végül úgy döntöttem kihagyom a Belle de mai-t és nem tettem rosszul. Végül ittam egy sört egy bisztróban a helyi munkásokkal. Itt kérték először az oltási igazolást. Szóval mentem tovább egy Művész negyed fele, amely a Cr Julien utca mellett van. Ez nagyon tetszett, így egy kis pihenés után vissza is tértem vacsorázni. A vacsorázó hely egy kicsi vendéglő volt ahol csak ilyen tortilla szerű tekercseket adnak. Az egyében csirkehús volt, sok zöldség és még több rozmaring.  Címét és a nevét berakom majd ide.

 

After some fruits I went to a accomplise my mission to finally  deposit my US tax refunds. So I went to the HSBC bank which told me that it is possible to do it at their bank. The bank is situated in a quite fancy neighbourhood close to the beach. The lady who I talked with told me that for just a couple of trensfer they won't do it. I tried to convince here but it wouldn't work. Than I had a caffee at the beach where I found a David statue. After that I went to see the parc Borely which is a castle's park with a lot of different parks. I don't know exactly why but there were a lot of houses for doves. Than drop off my bank stuff at my airbnb and headed to the port. There is a huge mirror on the square in front of it. After I walked besides the ships to a castle were I could see the whole city. That I wanted to go to Belle de mai which is a art part of the city, but on the way I stoped in the train station to buy tickets. Because I wanted to buy it with cash I needed to go to the ticket office which took me around 40 mins to wait in line. Than I thought I lost my mask so I look around but I couldn't find it but it was on my arm. So than I skipped the Belle de Mai and instead of it I had a beer with the local workers. This was the first time they checked my immunity card. Than I went to Cr Julien which is a steep art street. I think I like this part of the city the most. Than after a well deseerved rest I went back here to grab some dinner which was a wrap with chicken a ton of vegetables and even more rosemary.  I will live the address below. 

PHOTOS

https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/0bf5094a-6a38-4354-8a49-95efc3db99b4?mode=slideshow

8/17 Kedd/ Tuesday

 

Tehát még Marseilleben reggel, elindultam, hogy megnézem a Palais Longchamp-et ami egy park és egy kastély egyben, a domb egyik oldalán az egyik a másikon a másik. A park felől mentem és ott volt egy állatok nélküli állatkert a ami azt jellenti, hogy régen állatok voltak a ketrecekbe de most már csak műanyag bábok vannak helyettük. A másik oldalon meg egy vízesés palota van. Majd visszamentem a szállásra összepakolni de természetesen lekéstem a vonatot. Na de mindegy is mert így legalább tudtam reggelizni a diadalív mellett (egész véletlenül lyukadtam ki oda). Az eladóval olaszul beszélgettem, mert onnan is származik. Majd kimentem a vasúthoz, ahol volt egy hölgy aki napfürdőzött a várossal a háttérbe, és mint rendes vagy rendetlen fotós muszáj volt megörökítenek, hátha valamikor majd jó lesz legalább egy képeslapra. Majd röpke 3 óra és néhány erődtűz után meg is érkeztem Nizzába. Majd becsekkoltam, ahol semmilyen iratot nem kértek tőlem. Ez után elindultam felfedezni a várost. Egy tipikus mediterrán tengerparti varos hangulata fogadott. Később ittam egy jeges kávét és muffint. Majd miután el készülődtem elindultam vacsorát vadászni. A színház mellett találtam is egy kis éttermet, amely az a klasszikus kiszolgálással bírt, tehát leültettek, megkérdezték mit szeretnék javasoltak is dolgokat. Így választottam a Dourade/ Nagy aranymakra halat, amit zöldségekkel és rizzsel tálaltak. Az étel tökéletesen volt elkészítve. Majd egy kis levezető séta következett.

So In the Morning with empty stomach I went to Palais Longchamp which is a palace with a huge water fall on  on side while on the other there  is a zoo without animals. Also the sides are in two separeted parts of a hill So let me explain there are small house/ cages where used to be animals but now there are just plastic substitutes are there. Than I packed my baggages and missed the train, but at least I could have a proper breakfast. So I was looking for pasteries and that is how I ended up at the triumphal arch. I spoke with the seller in Italian because he is halfly from there. So there were a lady who was sunbathing in from of the station with the city behind here, it was the perfect post card material. (It just reminded me that I still have to write some.) Than I took the train which lasted around 3 hours till i got to NICE on the way I saw some wildfires and also the sea. Than I occupied my bed  where they didn't checked any ID or Immunity card :D Than I've just wondered around I ahd a nice Ice caffe and a cupcake. For dinner I went to the a small  quite restaurant near to the theatre. I would say the service and the mood of it was quite classical. What I mean by that the waiter was asked me if I'm alone, what type of food do I want... So I choose the Dourade which is a fish It was served with rice and vegetables. The food was delicious the fish was perfectly baked, grilled. Also here I realised that in the shops/ restaurants they speak more italian than english. 

PHOTOS:

https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/ba0da867-62c9-4416-bb79-cee4fc035662?mode=slideshow

8/18 szerda/ Wednesday

 

Miután megreggeliztem a hostelben elindultam egy újabb országot felfedezni, ami nem más mint Monaco. Körülbelül 20 percre volt vonattal. Miután megérkeztem egyből olyan volt mintha már láttam volna csak akkor az utcákat kordonokkal és gumifalakkal szokták szegélyezni.  Először is a Barclays bankba mentem, ahol azt mondák, hogy vagy helyi lakosnak kell, lennem a számlanyitáshoz vagy irdatlan mennyiségű pénzt fizetnem.  Ezek után betértem a CMB bankban, ahol fogadott egy ügyintéző, akinek elmeséltem a történetemet és olyan 15-20 percet beszélgetünk. Végül is arra jutottunk, hogy nyithatnék számlát, de az állam által kiállított csekkeket nem fogadják el, illetve, hogyha magán személy írta volna egyből beválthattam volna. Majd természetesen végig mentem a pályán már, ahol megtaláltam, hol megy. Plusz megnéztem a Japán kertet is ami nagyon szép volt egy kis Zen város nyüzsgésében. Egyébként a városban, ahol tudtak parkokat húztak fel. Vissza fele egy francia úriember megszólított és „beszélgetünk” bár sok mindent nem értettem belőle mit akar. Majd végre fürödtem a tengerbe és utána ittam az egyik brit sörből a Kilkenyből az új város részben amit felfedeztem. Ahol minden nemzetiségű étterem volt de legkevésbé francia. Estére tartárt vacsoráztam, salátával egy borbár szerű helyen. Borokról lesz külön rész

 

After I raised my bloodsugar with the breakfrast, I decided that I will discover a new country., the country of the wealthy, aka Monaco. The train took me there around 20 mins.  When I got out of the train station I felt like I’ve been there, but when I saw it there were a lot of barriers and race cars on the streets. At first I climed up to the Barclays bank which is in a palace where they told me that I have to give them a fortune or be a resident to open an account. Than I when to CMB Bank were a banking advisor, tried to help my situation but at their bank it is even not possible but at least we had a nice conversation.  Enough of this failure let’s go racing. I forgot to mention that it was obligatory to were mask on the streets of the princedom. So I went around the track and made a pit stop at the Japanese garden which is a beautiful small garden in the middle of the city. At the start/finish line you can even see the positions painted on the asphalt. Than I went back, during this journey a French gentlemen started to talk to me and I tried to awnser him but it was in all French so I couldn’t say anthing noramally. Later I went to the beach and tried one of my fav beer which is Kilkenny in the new quartier which I’ve just discovered.  In this quartier  there are a lot of Indian, Arabic,  Vietnamese, sushi.. resturests are present and just a few local.  At night I went to a wine bar for some dinner which was a tartar beefsteak.

PhOTOS:

https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/f3ab0a28-b6bb-4203-a1f4-d56dfef8874a?mode=slideshow

8/19  csütörtök/ thursday

Reggel elmentem egyet futni és jó volt látni a futó társaimat látni reggel. Összeségében eléggé lassú voltam. Majd reggeliztem és bemente az itteni HSBC fiókba, amit korábban meg kellet volna tennem. Mert a benti ügyintéző aki nem lehet idősebb 30 évnél és az egyik ismerősömre hasonlított a személyiség (I.ZS.) azt mondta, nyissak egy itteni címre számlát online és úgy meg oldható. Ez megtörtént majd elindultam hegyet mászni papucsban. Először a kikötőt néztem meg ami eltörpült Marseillehez képest majd átvágtam a hegyen. Útközben megnéztem egy ősember barlangját,  egy erődítményt és furcsa de alig találkoztam emberekkel menetközben csak már lefele egy csapat robogós ficsúrral. A faluban fürödtem ez sokkal szebb volt, mert kevesebben voltak és apróbb kavicsos volt a part. Mielőtt visszaindultam ittam még egy noisette-t ami egy kávé egy minimális tejjel. Majd miután vissza értem és elkészültem, elmentem vacsorára vadászni erre az új részre. Találtam egy hentes éttermet egyszerű a menü különböző állatból készült hús körettel. Én borjút ettem és nagyon finom volt salátával. Illetve egy joghurtos Gyümölcs desszertet ettem.  Majd találtam egy helyet ahol este van happy hour így ittam egy meggysört.

 I went for a run in the sunrise and I saw a lot of runner along the way.  I was really slow because I haven’t run in almost a month. Than blood sugar supply, next I went to the local HSBC bank branch, I should have done it way before. So the adviser told me that If open an account online my sorrows might come to an end. There one trick which I have to do is that write the hostel’s address as it would be mine.  So I did it but still no response from the bank.  (8/25.) I decided that I will go across the mountain in sandals to reach the picturesque Villafrache sul mar village. The first stop was at the port which was a joke comparing it to Marseille’s. On my way I stopped at a cave where were some caveman found. I’ve also seen a lot of fortress and a couple of good lucking guys on scoters in the middle of nowhere.  When I arrive I headed directly to the shore to get inside the water. So about this village it is way smaller than Nice so there1s less people, less noise and the beach is better at least for me it was. Before I went back I tried a special coffee called noisette which is black coffee with a small amount of milk. After I arrive and prepared myself for dinner I went to look for some new places. I found a butcher restaurant where you can get 5 different kind of meet with 5 side dishes. I chose lamb because 

PHOTOS

https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/8a925b77-4957-4001-9ba4-70ad94708b04?mode=slideshow

8/20 Péntek/ Friday

Reggelinél meg ismerkedtem egy Algír sráccal. Aki javasolt egy települést, de eléggé messze volt, így inkább Cannes-t választottam. Először egy kávéra ültem be a ahol nagyon lassú volt a kiszolgálás de addig képeslapokat írtam. Ahogy Maranelloban írták „We have fast cars and slow food” , persze itt is olaszok voltak a felszolgálok. Még viccelődtünk is egy kicsit. Ellátogattam a régi negyed fele és megnéztem a várat ahonnan jól belehetet látni a várost.  Maga a belváros nem volt tele van puccosabbnál puccosabb helyekkel, boltokkal. A várban meg maga Belmondo gitározott. Majd lefele gondoltam ki akartam cserélni a filmet a fényképezőgépben, de mivel bicskával próbáltam felnyitnia gépet az vissza szólt, hogy ne bánts és meg vágtam magam. Ezzel a lendülettel el is indultam Nizza felé. Kávé szünet. A vírusnak köszönhetően egy boltban fertőtlenítettem a sebemet. Bekötöttem normálisan a kezemet. Majd megnéztem a nádasból álló folyót és ittam egy söcit meg kaptam egy szelet ingyen pizzát, motivációnak a képeslap íráshoz.  Elmentem az I LOVE NICE felirathoz  majd jött az utolsó vacsora. A Le petit Lascaris ban. Ilyennek képzeli el a tipikus francia éttermet, polcokon bor, olíva olaj, fűszerek.  Ahol a kisegítőkkel beszélgettem míg érkezett az ételem. Mint kiderül az egyik jóbarátja magyar. 5 Darab szardínia és édes rizst kaptam salátával. A desszert egy avokádó, banán narancs püré volt, amit a főpincért családja talált ki és rend kívül finom volt. Majd miután visszaértem még vagy 1 órát beszélgettem az Algír sráccal.

 

At breakfast I meet with an Algerian guy. He advised my to go to a small town instead of Cannes, but to reach that city it would have took me at least 2 hours. So I choose the famous one.Actually on my way the train stopped at some random place where there were just beaches around for like 10-15 km.  My first stop was at a coffe shope run by Italians.. Where the service was like at the moto in Maranello(factory of Ferrari) “we have fast cars but slow food”. Anyway while I was waiting I wrote some postcards.  Because the downtown is not really interesting for me I when to the old part where there are a castle, in that castle there were a guitar player who looked like jean paul Belmondo. On my way down I wanted change the roll in my camera but the back door stucked. I tried to open in with a knife that’s when my camera said stop hurting me and I cutted my finger. Fortunately there are a lot of disinfectant alcohol in the store so I could disinfect my wound. I went strait to my room to get a normal bandage on it. Than in Nice I went to see the chanal which is basically just reed Than I had a beer and get some free food while I was writeing even more post cards.  I went to see the I Love Nice sign the went for dinner. Le petit Lascaris is the  name of the restaurant you have to go to eat some local food. It is small and totally looks like a french restaurant in your imagination. I tried the sardines and oh boy. They were so delicios with some rice, sald and capers. The desert was a home recipe which is a cream of avocado, banana and orange. Than when I arrive I talked a lot with the algerian guy.

PHOTOS

https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/587774f4-4e15-4f81-8fd2-8c295b6a9098?mode=slideshow

8/21 Szombat/Sauturnday

Reggel szintén beszélgettem vele majd elindultam a fotó múzeum fele. Ahol megnéztem Sebastian Salgado kiállítását. A fotós leginkább a háborús vagy válságos helyekről tudósított a képei nagyon élettelik és megrázok. A másik kiállítás egy helyi fotósé volt aki a hírességeket fotózta Nizzában. Plusz még ma volt a piac ami azt jelentette, hogy egy bolha illetve egy virág/ élelmiszer piac volt.  Majd nagy nehezem találtam, matricákat és az utolsó ajándékokat. Pakoltam és irány a reptér ahol pont időben érkeztem volt időm kávézni és egy kicsit körül is nézni. Ahogy haza értem vissza értem egyből mentem a Szabadság térre és megnéztem a Amistat koncertét de erről a koncert blogban lesz bővebben.

 

While having breakfast I also had a conerstion with him. Than I went to the photography museum to see SebastianSalgado’s pictures.  On my way I stoped on a flea and a food market too. The exbtion was powerfull because he took mostly picture in warzones or in crisises. The other exibitaion was about a local hero’s picture who did pictures of celebrities visiting Nice. Than I found some stickers for my stuff and headed to the airport. I have perfectly evought time to eat, drink and look around than I took off. Right after I got home I when to a cncert because there where a lot ther simultaniuosly.

PHOTOS

https://app.photobucket.com/u/citromkarika2/a/941bb309-0cc6-473d-ac31-48237aef0cf6?mode=slideshow

A készülékeim/ my gear:

Xaomi Redmi 9

Sony alpha 6000

Vivitar v2000

 Köszönöm hogy elolvastad!

Thank you for reading it!

Grazie per averlo letto!

A bejegyzés trackback címe:

https://sergcegografit3.blog.hu/api/trackback/id/tr4116666926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása